14 Dni Bez Mięsa, Chleba i Cukru nie jest trudne. Odzyskaj Na Nowo Swoją Energię.

Kup teraz 14-Dniowy Program za zaledwie 99zł 29zł

Promocyjna cena jest ważna tylko do 31 Maja 2022

  3  9
Dni
:
 
  1  3
Godzin
:
 
  1  9
Minut
:
 
  2  5
Sekund

You missed out!

Jesteś w dobrym miejscu jeśli chcesz:

  • Poczuć przypływ nowej energii jakiej nie czułeś od dłuższego czasu
  • Poczuć lekkość ciała i umysłu
  • Bez wysiłku odkryć, że można jeść zdrowiej
  • Dać odpocząć swojemu ciału, pozwolić mu się zregenerować
  • Zmienić swoje przyzwyczajenia na dłuższy czas, dzięki czemu poczujesz się zdrowiej

Żeby była jasność: ten program nie ma na celu dyskredytowania mięsa. Ale trzeba wiedzieć, że:

Czy mięso jest złe? Nie, nie uważam tak. Nasi pra-przodkowie jedli mięso, stanowiło ono część ich diety i gdyby miało być niezdrowe myślę, że mielibyśmy na to już dawno dowody. Mięso, a zwłaszcza podroby jak np. wątróbka dostarcza mnóstwo cennych minerałów i witamin.

MIĘSO SZKODZI NIE DLATEGO, ŻE JEST MIĘSEM, ALE DLATEGO, ŻE CZĘSTO JEST BARDZO ZŁEJ JAKOŚCI I JEMY GO ZA DUŻO.

Kiedyś, w dawnych czasach mięso było składnikiem naszej diety, ale nie tak często jak współcześnie. Jeszcze nawet kilkadziesiąt lat temu nie spożywało się go w takich ilościach – naturalnie po części z jego ogólnej dostępności. Ale porozmawiajcie z Waszymi babciami jak było np. przed wojną i ile mięsa jadło się wówczas a ile dziś. I pomińmy już fakt jakość mięsa wówczas a współcześnie.

Najwięcej mięsa ludzie jedzą w Stanach, Australii, Nowej Zelandii i Danii. 

Warto zauważyć, że właśnie te kraje mają najwyższy odsetek ludzi chorych na raka piersi i prostaty.  Nie dlatego, że mięso jest niezdrowe. Dlatego, że jedzą zbyt dużo toksycznego mięsa z fabryk.

Mięso znacznie dłużej trawi się w naszych żołądkach, dłużej pozostaje na całym etapie trawienia. Organizm musi zużyć więcej energii na jego przetworzenie. 

Wreszcie nadmierne spożycie mięsa może prowadzić nie tylko do uczucia ociężałości, ale wielu chorób przewlekłych, w tym wspomnianych już wyżej nowotworów.

Dlatego warto zrobić sobie przerwę od mięsa. Ograniczyć je, a być może niektórzy postanowią je zupełnie wyeliminować - to indywidualna decyzja. Jednak 14 dni bez mięsa, chleba i cukru da nowe siły Twojemu ciału. Przekonaj się sam!

Piotr Szponarski
Rewolucja Zdrowia

Bez Mięsa. Bez Chleba. Bez Cukru. Tylko 14 Dni.

O mięsie powiedzieliśmy sobie już powyżej. Czy kwestię cukru w ogóle powinienem poruszać? Wydaje mi się, że nie. Wspomnę tylko, że cukier jest odpowiedzialny za wiele stanów zapalnych w organiźmie, a te z kolei są czynnikiem wyzwalającym niezliczoną ilość chorób przewlekłych. Jego wyeliminowanie choćby czasowe może Ci wyjść tylko na dobre.


A chlebek? Któż nie lubi smaku świeżego pieczywa. Popularne zboża nie wpływają jednak na poprawę naszego zdrowia, są przyczyną problemów układu trawiennego, a także bardzo, bardzo często połączone z mnóstwem substancji chemicznych dosłownie rujnujących nasze zdrowie. Co gorsza badania potwierdzają, że chleb.... nas ogłupia. Nie wierzysz? Zajrzyj do tego artykułu.

Tylko do 31 Maja 2022: 70% rabatu !


Za co podziękuje Ci Twoje ciało po 14 dniach?

To relatywnie krótki okres czasu i dobry wstęp do tego co warto utrzymywać, ale już po 14 dniach czuć różnicę. Naprawdę. A w czym konkretnie? Proszę bardzo:

1. Twoje ciało odetchnie

Więcej lekkich potraw, uniknięcie toksyn to oddech dla twojego ciała, zwolnienie obrotów i czas na rozpoczęcie procesów regeneracji, na które zawsze brakowało czasu i energii.

2. Więcej energii

Więcej energii dla Ciebie. To niewiarygodne, że wystarczy pozbyć się czasowo niektórych składników, a już po 14 dniach można poczuć różnicę w ilości sił, takich codziennych zwyczajnych sił. Na wszystko.

3. Lepszy nastrój

Czy wiesz, że więcej energii i lżejsze ciało poprawi także Twój nastrój? To wszystko są mechanizmy połączone, a wiele osób nie wie od czego zacząć, by rozpocząć proces zmian. Zacznij tutaj, kolejne kroki zrobisz już sam.

4. Nowa nauka, nowe przyzwyczajenia

To wszystko co wykonasz przez 14 dni może stać się poważnym fundamentem pod Twoją dalszą drogę ku zdrowszym wyborom i nawykom, ku poprawie zdrowia. Twojego i być może bliskich Tobie (niech biorą przykład!).

To nie pierwszy raz gdy zachęcamy Was do zmian

Takich programów, które dawały uczestnikom lepszą energię i zdrowie przeprowadzaliśmy na przestrzeni miniony lat już kilka - wspomnę tylko o programie 336, Piję Zielone Koktajle czy też 7 Dni Powrót Do Zdrowia. Do części z nich możesz sięgnąć zaglądając do działu Programów i Szkoleń lub Bezpłatnych Cyklów Wiedzy na naszym blogu.

Co o naszych programach i Rewolucji Zdrowia mówią uczestnicy?

Maria

O programie 7 Dni:

Myślę, że wszystkie Twoje pomysły spotkały się z dobrym przyjęciem. W moim przypadku bardzo pomogły mi osiągnąć cele zdrowotne. Tak trzymaj!

Urszula

O Rewolucji Zdrowia:

Dla mnie Rewolucja Zdrowia to źródło bezcennych informacji, to spotkania ze wspaniałymi ludźmi, którzy chcą i dzielą się swoją wiedzą, pasją. Poleciłam Rewolucję moim bliskim, oni polecają innym. Dziękuję panie Piotrze serdecznie :)

Halina

O programie Piję Zielone Koktajle

Chciałabym tylko podziękować za inspirację i zachętę do ciekawej  odmiany w nawykach żywieniowych. Jestem też szczęśliwa z tego powodu, że udało mi się zarazić nimi mojego męża i odciągnąć od słodyczy i ciast. Jest teraz też bardziej gotowy na zmianę nawyków żywieniowych.  Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

Oto co otrzymasz w poszczególnych dniach naszego programu

Oprócz poniższych zagadnień każdego dnia otrzymasz jeden przepis do przygotowania na dzień następny.

1

Dzień 1: Zaczniemy od nawodnienia

Niby banalne, niby każdy wie. Ale zaczynamy właśnie od tego, żeby przygotować się jednocześnie na dni kolejne. Oprócz tego opowiemy jak unikać toksyn w wodzie, czy woda butelkowana jest warta zakupu, jak zrobić super-wodę PBM, czy warto zainwestować w system filtracji wody i wiele więcej.

2-5

Dni 2-5: Poznajemy różnorodność

Poznajmy zielone warzywa liściaste, krzyżowe, korzeniowe, a także jeden dzień poświęcimy fasolom. Jak gotować, jak zachować ich największe wartości odżywcze - każdego dnia otrzymasz przepis, dzięki któremu odkryjesz je zupełnie na nowo.

6

Dzień 6: Ziarna

Ziarna  - odpowiednio przygotowane - mogą utrzymywać zdrową reakcję na stany zapalne, utrzymywać zdrowy układ trawienny i są jednym z najlepszych sposobów na uzyskanie i utrzymanie szczupłej sylwetki. Ale jest wiele dezinformacji, więc ta lekcja pokaże, czego szukać.

7-8

Dni 7-8: Sosy i kolorowa tęcza na talerzu

Zdrowe sosy mogą przekształcić pojedynczy składnik w wyrafinowane danie. Kolory, które widzisz w produktach roślinnych, to nie tylko wygląd. Każdy kolor ma właściwości odżywcze, które mogą odegrać kluczową rolę w zapewnieniu pełnego zdrowia.

9

Dzień 9: Zastępujemy nabiał

Przemysłowy nabiał nie jest pożyteczny dla naszego zdrowia — ale jeśli kochasz mleko, śmietankę, lody i ser, nie martw się. Oto jak żyć w zgodzie ze sobą, a jednocześnie dokonywać zdrowych wyborów.

10-11

Dni 10-11: Białka i zdrowe tłuszcze

Dowiedz się, ile naprawdę potrzebujesz białka i dlaczego tak naprawdę niebezpieczne jest spożywanie zbyt dużej ilości białka. Czas też zakończyć zamieszanie wokół pytania numer jeden, które ludzie zadają roślinożercom. Porozmawiamy także o codziennej porcji zdrowych tłuszczy, które należy sobie dostarczyć.

12-13

Dni 12-13: Oszczędzamy i rozsądnie gospodarujemy

Ta lekcja ujawnia sprawdzone i prawdziwe wskazówki, jak unikać marnowania żywności, drogich posiłków na wynos i spędzać mniej czasu na gapieniu się w otwartą lodówkę. Poddamy również ciekawy trick na "fast-food" z natury.

14

Dzień 14: Słodka nagroda

To dzień świętowania i sukcesu, który wymaga przygotowania nagrody. Zrobimy wspólnie pyszną i zarazem zdrową słodkość!

Bonus

Now it’s time to introduce your Bonuses!

What else is there in the course that you haven’t explained in your modules above? Even if it’s a regular part of your course, if you haven’t mentioned it at all on your sales page yet, then it’s time to introduce it in this section as a Bonus. If you’re not sure what to put here, then check out our article on 6 great ways that you can increase the perceived value of your online course

Bonus 1
Title of your first bonus

Tell them all about this other great thing that they also get. Maybe it’s access to a members-only facebook group or online forum. If so, tell them about it here!


Tell them why this bonus feature of your course is going to help them achieve even more than what you’ve already outlined in the modules above. 1-on-1 coaching calls, downloadable workbooks, cheat sheets… whatever it is, mention it in this section.

Bonus 2
Title of your second bonus

Tell them all about this other great thing that they also get. Maybe it’s access to a members-only facebook group or online forum. If so, tell them about it here!


Tell them why this bonus feature of your course is going to help them achieve even more than what you’ve already outlined in the modules above. 1-on-1 coaching calls, downloadable workbooks, cheat sheets… whatever it is, mention it in this section.

Bonus 3
Title of your third bonus

Tell them all about this other great thing that they also get. Maybe it’s access to a members-only facebook group or online forum. If so, tell them about it here!


Tell them why this bonus feature of your course is going to help them achieve even more than what you’ve already outlined in the modules above. 1-on-1 coaching calls, downloadable workbooks, cheat sheets… whatever it is, mention it in this section.

About The Course Teacher,
(Name Here)

Write this section in third-person, meaning you should not use the words ‘I’ or ‘We’ or ‘Me’. Instead, talk about the course teacher objectively using 'he' or 'she' even if you are the teacher! It’s time to show off your achievements and prove why you are the right person to be teaching this topic.


But just after you’ve talked yourself up, make sure you end on a friendly note. You don’t want to sound intimidating, you want to sound knowledgeable and friendly.

Here’s what people are saying about the course instructor

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our article on the secret to getting raving testimonials for your online course

Christian Doe

Architect

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.

Barbara Lane

Art Director

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.

Marie Jones

Marketing Specialist

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials are just after you’ve introduced the teacher/ instructor, so they should focus on how great the course teacher is and why they are worth trusting.

Subheading About Why Your Course Is Valuable

This section is all about price anchoring. In a moment, your visitor will be seeing the price of your online course, so you want to begin talking about the value of your course in this section so that when they finally see the price, they feel that it is reasonable.

This section is not required, but it is common on Sales Pages for online courses, especially if they are highly priced.

If you do want to include this section, help the visitor by explaining how the alternate solutions to their problems can cost much, much more than your course.

 Perhaps you want to tell them what it costs to get this equivalent teaching at university. Or perhaps you’ll tell them how much you would charge for a few hours of private coaching. The goal is to give them something to gauge the upcoming price against.

This section works best if you directly list monetary numbers, such as $5000. Anyone skimming the page will immediately stop when they see a dollar sign and read the text around it. When they realise this is not the course price, they’ll keep scrolling until they do find the price and gauge it against the first number they saw.

regular course

One sentence summary of what they get

$

247

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
Advanced course

One sentence summary of what they get

$

347

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • X number of bonuses
  • Access to Private Facebook Group
  • 30 minute private coaching call
regular course

One sentence summary of what they get

$

99

/month

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
Advanced course

One sentence summary of what they get

$

127

/month

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • X number of bonuses
  • Access to Private Facebook Group
  • 30 minute private coaching call

Course Enrollments close on June 13th 2021

  0  0
Days
:
 
  0  0
Hours
:
 
  0  0
Minutes
:
 
  0  0
Seconds

You missed out!

100% Satisfaction Guarantee for 30-Days

It has been proven time and time again that offering a satisfaction guarantee or refund policy increases sales. And not just by a little bit. It makes a noticeable difference to conversions.


This section is important. Right after you’ve introduced the price of your online course, you need to do everything you can to alleviate purchase anxiety. As soon as a visitor sees the price, they will start to think of all the reasons why they shouldn’t buy. That’s why it’s important to have your refund policy immediately after the first time your price is mentioned.

Don’t wait! Look at what past students have to say about this course

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our article on the secret to getting raving testimonials for your online course

Debra Grant

Reporter

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.

Linda Parker

Police Officer

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.

Glenda Sanders

Financial Advisor

Pull out a few key words for a testimonial title

These 3 testimonials should focus on why past customers found that your course was absolutely the right decision. Remember, your visitors are looking for reasons not to buy after they see the price, so include some testimonials here that alleviate that anxiety.

Frequently Asked Questions

What are common questions about your course?

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.

Can You Put Example Questions Here? 

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.

Can You Put Example Questions Here? 

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.

What are common questions about your course?

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.

Can You Put Example Questions Here? 

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.

Can You Put Example Questions Here? 

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy.

regular course

One sentence summary of what they get

$

247

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
Advanced course

One sentence summary of what they get

$

347

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • X number of bonuses
  • Access to Private Facebook Group
  • 30 minute private coaching call
regular course

One sentence summary of what they get

$

99

/month

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
Advanced course

One sentence summary of what they get

$

127

/month

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • X number of bonuses
  • Access to Private Facebook Group
  • 30 minute private coaching call

Your personal note

This is your final chance to offer a personalised encouragement to your visitor. Warmly explain that this course is something you are proud of and that you hope to they’ll sign up so you can help them overcome their problems and get that amazing result!

   |     |      |